Thursday, December 14, 2017

Selamat pulang dari mengerjakan umrah

Selama dua minggu saya tidak mengaktifkan blog ini disebabkan saya bermusafir mengerjakan umrah. Seperti biasa selama mendiami dua tanah haram saya cuba untuk tidak berfikir masalah rutin biasa di tanah air, dengan tidak melakukan apa-apa coretan. 

Pagi semalam, tepat pukul 6:30 pagi waktu Malaysia saya bersama rombongan selamat sampai ke tanah air. Perjalanan mengerjakan umrah kali ini sangat mencabar sekali, namun tetap bersyukur kerana akhirnya dapat pulang mengikut jadual dengan selamatnya. 

InsyaAlah suka duka dan kenangan umrah berkenaan akan saya kongsikan dalam blog ini untuk diambil tauladan oleh semua, khasnya mereka yang berhajat untuk mengerjakan umrah.  

Sehubungan itu tidak pernah terlupa terima kasih banyak kepada pihak yang membantu saya dan anggota di sepanjang musafir kali ini. [wm.kl.11:13 am 14/12/17] 

2 comments:

Puaka Rimba said...

Alhamdulillah.

azhar rangkuti said...

الحمد لله رب العالمين

Semoga beroleh Ibrah & Barokah dari permusafiran dan ibadah yg dikerjakan