Tuesday, February 14, 2012

Pehatian

Kalau Cekat Ada Cerita Sedap

Seharian saya tidak mengikuti internet kerana berada di hutan belantara di Perkampungan Orang Asli di Tohoi Kuala Betis Gua Musang. Sesekali memasuki hutan mengembara seronok juga. Apa lagi kalau ada cerita-cerita menarik yang boleh dikongsi dengan penjenguk blog MT.

Paling menarik dan memuaskan hati apabila kita menemui sesuatu yang kita tidak tahu tiba-tiba diperoelhi secara gratis. Saya akan mencatat perjalanan dari Kuala Lumpur ke Gua Musang, Gua Musang Kota Bharu, Kota Bharu Gua Musang - Kuala Betis.

Cerita paling menarik ialah bari-bari politik yang terdengar di kedai kopi di Manik Urai mengenai ada wakil rakyat Pas yang dikatakan ditangkap khalwat?

Malam ini selepas hantar anak buah ke Klang kalau cekat (daya) saya akan mencatatkan rona-rona perjalanan penuh bermakna selama lebih 48 jam. Salam Mso. [wm.kl.9:44 pm 14/02/12]

No comments: